Roare30 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 trenger skinn interiør til min bmw 325 e30. 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 har e30 skinn interiør til salgs, 4 seter, men ikke m3.... med skinntrekk til sidene bak...desverre ikke skinn til dørtrekka foran.. ta kontakt på pm for bilde og mer info/pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 ok. men d passer inn i 325i? kor mye skal du ha for d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 usj..svarte feil her *slettet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 ta deg en tur på ebuy der har di en del skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 jeg har skinn interiør, strøkent også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 kor møkje skal du ha for d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 vet ikke enda, er ikke helt sikker på om jeg skal selge det enda, kommer litt ann på hva som skjer med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 vet ikke enda, er ikke helt sikker på om jeg skal selge det enda, kommer litt ann på hva som skjer med bilen. Hvorfor poste svaret ditt her da Hvis du ikke skal selge interiøret er det vel ingen vits å annonsere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå