jorningen Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt gule hovedlykter til e30??
BalleKnalle Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Du kan sende en personlig melding til HenrikE30+, tror han har gule hovedlykter på sin. Han vet sikkert hvor du kan skaffe deg slike lykter www.bimmers.no/privmsg.php?mode=post&u=919 Moderator-edit: Endret linken fra profil, til direktelink for PM til HenrikE30+
Tommy Skrevet November 27, 2005 Skrevet November 27, 2005 Vet OS bildeler hadde et sett liggendes, for en tid tilbake, du kan jo høre med dem.
BMW324TDa Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Er ikke det det som leveres på franske utgaver av E30 da?? Da må det vel være noen sider i Frankrike som har dette.
Hylland Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 E jo dritdårlig lys av desse gule lampene... Ser jo ingenting!
Endre Hånde Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 I enkelte situasjoner så er gult lys og foretrekke. Skal ikke bli dårlig lys av gule lykter. Den kombinasjonen som Henrik har på sin bil med gule lykter og den rødfarven er veldig pent!
sammigun Skrevet November 29, 2005 Skrevet November 29, 2005 Jeg har gule lykter på min E-34 540. Må nok si meg enig i at de lyser "litt" mindre bra enn ordinære hvite, men på snøføre er de gull verdt... Jeg ser mer kontraster og skygger, og opplever en "forsterket " dybde i omgivelsene langs veien. Dette ble jo nesten poetisk Men det beste med disse lyktene er jo at de rigger bilen. Jeg skal ha gule til Alpina E-28'n også...... Gule lykter får du gjennom din lokale BMW-forhandler også. Mener å huske at de ikke ligger inne på dataen, men delenr ligger på ETK'en..... Sjekket dette på BMW i Haugesund, synes å huske at alle 6 lyktene framme kosta ca 6000.....
Espen M33 Skrevet November 29, 2005 Skrevet November 29, 2005 Jeg har gule lykter på min E-34 540.Må nok si meg enig i at de lyser "litt" mindre bra enn ordinære hvite, men på snøføre er de gull verdt... Jeg ser mer kontraster og skygger, og opplever en "forsterket " dybde i omgivelsene langs veien. Dette ble jo nesten poetisk Men det beste med disse lyktene er jo at de rigger bilen. Jeg skal ha gule til Alpina E-28'n også...... Gule lykter får du gjennom din lokale BMW-forhandler også. Mener å huske at de ikke ligger inne på dataen, men delenr ligger på ETK'en..... Sjekket dette på BMW i Haugesund, synes å huske at alle 6 lyktene framme kosta ca 6000..... Jeg kjører bilen min kun om sommeren, så for min del kunne det ha vært verdens dårligste lys Men de gjør jobben greit, og passer som sagt godt til bilen.. Vet det er delte meninger om akkurat dette, men det bryr meg mindre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå