johjoa Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 grattis... det er ikke lenge siden jeg fikk lappen... digg det
k1t Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 gratulerer, men oppkjøring på en Lørdag??? Hvor bor du henn a? er da ikke oppkjøring på lørdager her jeg bor.. men en god følelse å få høre: Bestått. Hørt den 4 ganger nå så...
Hustler Skrevet November 26, 2005 Forfatter Skrevet November 26, 2005 gratulerer, men oppkjøring på en Lørdag???Hvor bor du henn a? er da ikke oppkjøring på lørdager her jeg bor.. men en god følelse å få høre: Bestått. Hørt den 4 ganger nå så... neida.. var fredag.. skrev den bare litt sent på natten.. hehe.. men ja, er en god følse.. men oppkjøring var langt enklere enn jeg trodde!!
Kenneth BMW Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Stiller meg i grattulasjonskøen Grattis med lappen. Ikke kjør som en idiot
lexe Skrevet November 27, 2005 Skrevet November 27, 2005 nå setter du press på meg her har oppkjøring om 72 timer
Aama_Racing Skrevet November 27, 2005 Skrevet November 27, 2005 Grattis!! vet hvordan d følest!! ikke mer en 17 dager siden jeg fikk den heller.. men var ikke like stort å sette meg i bilen å kjøre som jeg trodde:P men er jo fri som en fugl hvertfall:P
Steffan C Skrevet November 27, 2005 Skrevet November 27, 2005 men var ikke like stort å sette meg i bilen å kjøre som jeg trodde:P Hvorfor var det ikke det da? Bilen som skuffa eller trodde du det skulle bli andledes enn det ble .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå