Kenneth BMW Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Ja jeg lurer på hva de forskjellige tingene mine er verd.. 1. Motoren med alt av ledningsnett. 2. Girkassen (M5). 3. skinsetene. 4. Diffen. 5. M5 spidometret. 6. AC Scnitzer grenrør. 7. Komplette dører. 8. panser. 9. Bagagelokk. 10. støtfangere. 11 Oljekjøler. 12. Radiator. Ja jeg lurte på om noen var interessert i dette? og hva annet er dere interessert i ?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hadde vert fint om du kunne skreve ka bil det er, har skjønt det er e-34, men motor??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Det står jo korsen motor ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Forventer du at folk skal svare når vi ikke vet "alt" om bilen?? F.eks. -diffsperr eller ikke? -Seter 100%? -dører med eller uten el.vindu? -km på motor? +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 skullle du hatt for AC Scnitzer grenrør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Forventer du at folk skal svare når vi ikke vet "alt" om bilen??F.eks. -diffsperr eller ikke? : JA det heter vel brems -Seter 100%? : JA de er strøkene -dører med eller uten el.vindu? : EL selfølgelig -km på motor? 300K +++ [/quote Trudde de fleste her inne viste det meste om bilen min... jeg har skrivet mange innlegg hva som er gjort med bilen og hvordan stand den er i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 ikke alle som gidder å lete etter specs, så lettvint om du skrev det.,.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 hendig å bare gå utifra at alle vet alt om èn enkelt bil som eies av en som skriver på et forum.... er det lov å spørre hvorfor du lurer på hva dette er verdt ? om du skal selge bilen din, er det ikke lurere å selge den i en stor klump ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg skal muligens kjøpe en delebil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå