John H Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Dette såg jo dritbra ut rett og slett!! Kjempebra at de satser såpass
ChrZZ Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Men som sagt, synd at dem holder så kronglete til... Er jo bare folk omtrent fra nordmøre og Tr.heim som har "mulighet" til å besøke den. Fra meg (Kongsberg), tar det ca 9 timer (utregnet på nett) å kjøre dit... :/ Regner med det også er temmelig kronglete å komme seg dit fra Bergen, Stavanger, Kr.Sand, Tønsberg, Akershus, Oslo, etc også.
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Var på GS i 2001 eller 2002, og da hadde de ikke den butikken du viser engang, kun et lagerlokale med kontorer. Eneste "utstillingen" var i inngangspartiet. Det de har fått til nå var jo bare helt topp! Det var utstillingen i inngangspartiet jeg siktet til Den nye avdelingen (bildet jeg postet) ligger jo i Bud sentrum, ble vel åpnet den 21november i år. Så den er rimelig fersk. "Brakka" ligger et lite steinkast i fra bud sentrum All respekt for Trond Gule og Jonny Skrivarhaug for at de har fått til det de har gjort.
Erik E30 Einum Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 Jeg misforstod, trodde det forrige bildet du postet var av noe de hadde hatt etter den røde lagerhallen, men før det de har nå.
Steffan C Skrevet November 26, 2005 Skrevet November 26, 2005 WOW, må snakker vi, dette så skikkelig bra ut. Må nesten ta familien på bil ferie til sommeren, å svinge innom .
Runar-CSi Skrevet November 26, 2005 Forfatter Skrevet November 26, 2005 Får vi lavere priser nå da? hehe..er vel heller omvendt Må nok skuffe deg der.... Syns det såg ut til at de hadde skrudd opp prisene litt.... De felgene som er på de bilene (Hartge look) hva er det for slags felger? Er det Hartge? Eller kopi. Selger GS disse? STRØKENT lokale Det er kopi felger. GS Selger alt som er på bilene/bildene.
Hylland Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 Den sølvfarga bmwen var jo berre dritrå då!
Aama_Racing Skrevet November 28, 2005 Skrevet November 28, 2005 må innom dit snart jeg og, ikke så langt unna der jeg jobber, 20 min omtrent:P bra noen satser på tysk kvalitet på både biler og lokaler.!
Dj_arne Skrevet November 29, 2005 Skrevet November 29, 2005 Dem felgene som står på bilene i lokalet er nok bare en kopi felg. Jeg har sånne:) Helt grei kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå