Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hvor mye hester og Nm er det i en Alpina B8????? Lurer på å kjøpe meg ett sett sånne bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 http://212.227.48.10/cms/history/modell ... prache=en# Bla deg bort til B8 E36 333hk og 470Nm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 arghh!! Da blir ikke de bremsene store nok heller. Trenger minimum noen som er godkjent for 500 hk og 700Nm. Noen som har noen forslag hvor jeg finner sånt kanjse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 arghh!! Da blir ikke de bremsene store nok heller. Trenger minimum noen som er godkjent for 500 hk og 700Nm. Noen som har noen forslag hvor jeg finner sånt kanjse?? hmmm... hva slags bygg lukter jeg nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Ole, sjekk ut hk på diverse utgaver fra Hartge, Racing Dynamics osv. Det er flere som har brukt trimmede E39 M5-motorer i E46. Passer det på E46 så passer det også på E36 og med litt modifikasjoner på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 arghh!! Da blir ikke de bremsene store nok heller. Trenger minimum noen som er godkjent for 500 hk og 700Nm. Noen som har noen forslag hvor jeg finner sånt kanjse?? De tallene der er identiske med Alpina B5 E60. Den har akkurat 500hk og 700Nm. Hvis det hjelper noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 hmmm... hva slags bygg lukter jeg nå??? Det lukter krutt Vil ikke si noe før jeg vet om jeg kan realisere planene eller ikke.. Det er ikke hastigheten som teller, det er hvor fort hjula går rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Bremsene til Hartge sin M1 har jo åtte stempler framme da. Den har jo ikke fult 500hk da, men den har i hvertfall 450 hester.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=216078 Edit: Mente selvfølgelig Hartge H1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 8 stempla Jeg trenger bremser som biltilsynet godkjenner bare ved å se på dem Må seff ha med Tuv papirer. Noen som har noen bra linker til folk som selger skikkelige brutale bremser, pris er ikke så nøye.. Bremser må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Kollevold kan vel kanskje skaffe noen gromme bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Kollevold kan vel kanskje skaffe noen gromme bremser? Såg lovende ut, skal ringe de på Mandag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Fortell litt om planene da! Er det turbo på M50B25 det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Driver å lurer på M5 motor,, Men er litt usikker på om den går greit nedi en e-36 ev e-30 M3. Tenker da på bunn panna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå