Gå til innhold

Hvor mange hester er det i B8 e-36??

Anbefalte innlegg

Skrevet
arghh!! Da blir ikke de bremsene store nok heller. Trenger minimum noen som er godkjent for 500 hk og 700Nm. Noen som har noen forslag hvor jeg finner sånt kanjse??

hmmm... hva slags bygg lukter jeg nå??? :D

Skrevet

Ole, sjekk ut hk på diverse utgaver fra Hartge, Racing Dynamics osv. Det er flere som har brukt trimmede E39 M5-motorer i E46. Passer det på E46 så passer det også på E36 og med litt modifikasjoner på E30.

Skrevet
arghh!! Da blir ikke de bremsene store nok heller. Trenger minimum noen som er godkjent for 500 hk og 700Nm. Noen som har noen forslag hvor jeg finner sånt kanjse??

De tallene der er identiske med Alpina B5 E60. Den har akkurat 500hk og 700Nm. Hvis det hjelper noe da? :roll:

Skrevet
hmmm... hva slags bygg lukter jeg nå??? :D

Det lukter krutt 8)

Vil ikke si noe før jeg vet om jeg kan realisere planene eller ikke.. Det er ikke hastigheten som teller, det er hvor fort hjula går rundt 8)

Skrevet

8 stempla 8) Jeg trenger bremser som biltilsynet godkjenner bare ved å se på dem 8) Må seff ha med Tuv papirer. Noen som har noen bra linker til folk som selger skikkelige brutale bremser, pris er ikke så nøye.. Bremser må man ha 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...