Lien Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Som overskriften sier så selger jeg originale felger til E12/E28 med vinterdekk som nesten ikke er brukt.. Det skal sies at disse felgene har stått en del år så de ser litt slitne ut, men de er strøkne uten kantsår. ET 22 Boltsirkel: 5x120 Dekk: Nokian Hakkepelita 10 185/70-14" med pigg. Jeg forventer ikke mye for dem, men jeg vil heller at noen skal få bruk for dem i stedet for at de står i garasjen og forfaller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Har du tenkt på en pris, disse ville sett mye bedre ut på min E28 enn i garasjen din jeg har stålfelger nå men dette hadde vert knast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Har egentlig ikke tenkt på en pris nei, men gi meg et bud så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 1000 nkr. ?? jeg vet sannelig ikke heller, du sa de hadde stått i noen år, er dekkene fremdeles brukbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 1000 kroner høres ut som en fornuftig pris.. Er jo tross alt for å bli kvitt dem.. Veit ikke hva frakten til deg blir men.. kan sjekke det opp i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Flott, men jeg reiser på jobb til helgen og da tar det ca. 3 uker før jeg er hjemme igjen så jeg kan ikke hente før det. sender deg adr. på PM så kan jeg gi deg en lyd når jeg er klar. Håper det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Selvfølgelig er det greit.. Med noen år i vognskjulet så kan vell ikke tre uker ha så mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 hmm .. Nei har ikke PM gitt.. Prøv å send igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Nå da ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Nope.. Kommer ikke fram gitt.. GUNNAR!!!! Skal sende en mail til gunnar jeg så han får fiksa det..' I mellomtiden kan du sende adressen din til lien16@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Min PM funksjon fungerer i hvertfall, men jeg får ikke fram dine meldinger.. Strange.. Send det på mail i stedet du så fikser vi det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Hmmm. pussig ja, da må det være noe greier på forumet men men, nei du skjønner at jeg fikk et sett med alufelger og dekk fra en i klubben her i Bergen, så da lurer jeg på om du har noe imot å glemme avtalen vi gjorde forleden du blir nok sikkert kvitt de alikevel De sto på K & S på BMWCCN sine sider idag så jeg slo til med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er ikke noe problem veit du Da står felgene til salgs igjen! Selges til høystbydene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå