M3cabriolet Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 kjørte forbi hamar bil i stad, og la merke til at det stod masse ISS-biler utenfor og alle salgsbilene stod utover hele plassen... viste seg at det har brent der i løpet av siste døgnet og det var bra kaos der nå! hadde tatt bilde av dette jeg om mobilen min ikke hadde vært mos, men jeg har på en gammel nokia, så kanskje det er andre fra hamarområdet her som kunne knipsa bilder der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Høres ikke bra ut! Kommer garantert bilder i avisa i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Er sikkert Storhamar Dragons som har vært på ferde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Er du sikker??? Faan! Blien min er på service der nå - tror jeg skal ta en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Er du sikker??? Faan! Blien min er på service der nå - tror jeg skal ta en tur... ja jeg er sikker... men så ut som skaden begrenset seg til klargjøringsdelen av bygget... tror ikke det var mye på verksteddelen..men dra å ta en titt du, og knips et bilde mens du er der! håper det står bra til med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Puh! Den overlevde Bilen sto oppå en bokk inne på verkstedet helt i andre enden fra der brannen var. Den var ganske nedsotet, men det skulle de fikse før jeg fikk den igjen... Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 Puh! Den overlevde Bilen sto oppå en bokk inne på verkstedet helt i andre enden fra der brannen var. Den var ganske nedsotet, men det skulle de fikse før jeg fikk den igjen... Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder i løpet av kvelden. heldig du! be de rense bilen din inn-utvendig! det hadde jeg gjort, og det koster ikke de noe uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Har lokalet vært fullt i røyk kan du regne med at det lukter passe ille av den bilen. Vær obs på at røyklukt sitter i veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Regner med at det stinker røyk av den - vinduet på førersiden sto delevis oppe så det er nok en del sot inni også.. Oppe på bakskjermen så var det noen som har fjernet litt sot - ganske stor forskjell, så det har nok sota en del der inne. Hjelper sikkert ikke at den har stått så høyt heller. Det positive er at jeg får igjen en ren bil da – den var ganske møkkete når jeg leverte den. EDIT: Fjernet bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Fått noe info om hva som forårsaket brannen? Kom det noen biler til skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Ta en titt her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hedmark_og_oppland/5269180.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 kjetilO du må få de til å rense bilen din inni. Har jobbet en del me sot/luktskader og du får ikke bort det uten fullstendig rens av bilen. Det må du kreve, de får det igjen på forsikringa uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 27, 2005 Forfatter Share Skrevet November 27, 2005 er godt det bare var den hallen som gikk med... håper ikke det stod no fancy der inne! hadde det vært på andre siden det begynte hadde det nok gått med et par-tre millionbiler tror jeg! står litt av hvert der inne, som bla. en 2004 745i! et par 2005 X5'er osv.. fint det gikk såpass bra med bilen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 kjetilO du må få de til å rense bilen din inni. Har jobbet en del me sot/luktskader og du får ikke bort det uten fullstendig rens av bilen. Det må du kreve, de får det igjen på forsikringa uansett. De sa de skulle gjøre det - før jeg rakk å si noe - så jeg regner med at det går i orden De hadde folk fra ISS der som fløy rundt å vasket - de var nesten ferdig med alle bilene når jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Da er det faktisk noen som har brutt seg inn i Hamar Bil's lokaler og stjålet noen pc'er.. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hedmark_og_oppland/5270580.html Det er jo helt utrolig hva folk kan få seg til å gjøre!!! Får bare håpe at det ikke er noen som har brukt denne tråden som inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå