haakon Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Selger sa at det var trimchip på motorstyringen og effekten ca 168hk. Men da skal vel forbruket ned og ikke opp. Bilen føles også litt slapp på lave turtall(2000-2500 o/min) Er det mulig å sjekke om dette stemmer og i tilfelle stille tilbake til orginalt? Finnes det noen seriøse firmaer som driver med chipping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Ja er vel mulig å sjekke med å få satt bilen i bremsebenk med ''chippen'' og orginal chippen. Ellers så må d vel nesten tas på ''gefylen''. Kan jo prøve å få målt 0-100 tia din med chip for så å prøve med orginalt etterpå? Sånn ellers så tror jeg Normantic er en seriøs aktør innen chipping av biler. www.trimchip.com Har nå ikke har noen problemer med min chip fra ham, merket god forskjell, både i effekt og forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Kan jo se om det står noe på chipen, så kan du sikkert finne litt mer info om den på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Bilen må opp i 2500-3000 omdr/min for at de skal bli noe fart. Sjekka forbruket igår på snøføre på 24mil +30 min tomgangskjøring. Fylte opp tanken etter på å fikk på 20 liter.. men normalt ligger den på 0,7 l/mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå