Hylland Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Kor mange fleire hk og kor mykje større nm vil eg få ved å chippe ein 535i E34... Er ein 89 modell bil... Er det til å anbefale??? Motoren har gått 173.000km, og er i tipp topp stand.... Motoren har jo 305 nm orginalt, og det er jo ikkje so mykje til å være ein 3.5 liters motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 chip trimme en "veteranbil" består stortsett i å flytte turtallsperra litt opp. helt unødig altså.. ta dej en tlf til: www.protrim.no så kan de hjelpe med effekt.. det koster, men du får det du betaler for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 http://trimchip.com/test/asp/Tekniske_d ... W+535i+E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Er det 20 reelle hester i økning eller "juksehk"???? Kva trur de eg kunne fått på bilen med effektanlegg, chip og filter?? Kva må til for å få meir enn 400NM... VIL HA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Husk grenrør ... Du kan klare 240 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 har omtrent den Chippen i en E32 735ia som jeg ratter fra tid til annen..... Fungerer veldig fint det.... man merker Dreiemomentet ganske godt fra langt nede... det er behagelig.... Tror du vil bli fornøyd med denne chippen.... Adekvat motor ... ikke noe uvær av en bil, men et stødig drag skal kunne oppdrives med denne chippen ... jeg vet ikke hvordan den 7'ern er uten.. men til å være en så gammel bil ( 1987) fungerer det godt Trodde da det var samme motor i 735 og 535. Tallene på den chippsiden var i alle fall nøyaktig det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 http://trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=BMW+535i+E34 Hvor mye kan man stole på denne siden med tanke på resultatene? For... med min strikkmotor (318i, E36), så får den jo nesten 15hk mer i ytelse: Original Ytelse 85 kW / 115 hk Dreiemoment 168 Nm Max-hastighet 201 km/t Modifisert 95 kW / 129 hk 186 Nm 206 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 han har et godt rykte på seg hvertfall..men tviler på at det gjør noe spes utslag på små motorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 kjøp M5, da får du fort litt fleer newtonmeter og hk!! 0.1 eller 0.3 større motor dvs 3.6 eller 3,8:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå