elgx Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Da endte BMWen min på taket i ei grøft på snøføre/isføre... en e30 som var forbaska bra, så var jævlig at den skulle ende sånn kommer vel bilder siden. taket og bagasjelokket er det eneste som er bulka vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Kondolerer Håper du får rett opp skadene og det er bare dem du nevnte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Enda en som har tryna? Mine kondolanser sendes.. Nå er det på tide å stramme tøylene folkens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Er det flere e 30 er i gjenn nå?. Syntes det kommer mld nesten hver dag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 vet akkurat hvordan det er, utrolig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 kondolere.... holdt nesten på og ta en stolpe med høyre siden her i sta... den "slapp" i andregiret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 ja roli no sailor boys, gir ikke akkurat positivt utslag på forsikringen våres dette. men enda verre er det vel med din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Nå er det på tide å stramme tøylene folkens... Det har du helt rett i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Kondulerer, jeg vet åssen det der føles.. Menmen, det viktigeste er at det gikk bra med deg! (Det var iallefall det folk sa til meg, men jeg følte ikke at det var det viktigeste egentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Blir jo snart ingen e30'er igjenn her:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Blir jo snart ingen e30'er igjenn her:S joda;) jeg skal bygge min opp igjen jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Kondolerer så masse!Enda bra du også kom utav det med livet i behold!!! Nå må faen folk her inne skjerpe seg på veiene asså...skremmende mange ulykker på altfor kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Beklager så mye! Hvilken fart hadde du da? På tide å frede den lille resten med E30 som er igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 farten var ca 40-50 når jeg mista kontroll, fartsgrense på stedet er 80... men forferdelig glatt... ja hadde tenkt å frede denne e30'n, men det ble slutt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hvor smalt du bilen? Ser du er fra Greipstad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå