Gå til innhold

Turteller på 316i

jarli
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal se på en bmw 316i 89mod i morgen..Den skal bygges om til 323i eller 325i ..

Det er ikke turteller på bilen..Ligger ledningene klar? eller må jeg strekke nye ledninger?

På e34en min er det veldig greit..Der er det som oftest lagt opp ledninger til mye av ekstrautstyret--> plug and play:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er det bare og putte inn turteller ja , er klargjort :) ang at e34 er klargjort for mye utstyr varierer fra bil til bil har hatt biler hvor jeg har måttet bytte hele el nettet for og få el vinduer og andre hvor det bare har vært og montere brytere og el nett i dører :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er det bare og putte inn turteller ja , er klargjort :) ang at e34 er klargjort for mye utstyr varierer fra bil til bil har hatt biler hvor jeg har måttet bytte hele el nettet for og få el vinduer og andre hvor det bare har vært og montere brytere og el nett i dører :?

Jippi!!Så da er det kun ledningsnettet på motoren som må byttes (unntatt bremser og understell seff :wink: ) og kobles på ledningsnettet til resten av bilen?

Ang e34:

Forskjellen ligger vel i om det er det "store" eller det "lille" ledningsnettet..Jeg har heldigvis det store;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...