Jarle Skoftedalen Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Nå er Taunusen til salgs BILEN: 80 mod Ford Taunus 1,6 Eu-godkjent Km-stand 108000km, garantert! Komplett servicehefte Kun 1 eier føre meg. Helt ok karrosseri, aldri vært skada, meget lite rust. MOTOR: Byttet til en 2 liter OHC, letta svinghjul 2kg, trimkam, skikkelig grenrør, bytta til større dyser. 2" eksos med kun 1 demper, dette låter slemt, kjører du rolig er bilen rolig, kjører du hardt så høres det FELGER/DEKK: Bredda stålhjul, 7,5x13, disse er meget kule og er verdt et par lapper. Vinterhjul på stålfelg, med ok piggdekk, to meget bra piggdekk følger med! TING JEG HAR BYTTET: Vannpumpe, termostat, registerreim, bensinpumpe, plugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor, stifter, kondensator, toppdekselpakning, noen foringer i forstillinga, dyser, eksos+++++ Jeg har bruker bilen daglig, men det er et par småting, ettersom jeg ikke har så god greie på forgassere så har den aldri blitt stilt ordentlig inn, så co-verdien er over lovlig, men det burde ikke være no problem hvis du har peil ! Bilder kommer! Send PM ved interesse eller send SMS til 98681170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 høres ut som en morsom vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 høres ut som en morsom vinterbil Ja, den er meget morsom, løp og kjøp! Snart veteran vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 ingen som trenger vinterbil? Skambud mottas Den er altfor god til å hugges og jeg har ikke plass til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Smell inn ett bilde eller 2..... Denne kan være av interesse....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 hehe.. jeg greide på en eller annen genial måte å legge bildet på sida i galleriet mitt, hehe.. hvis noen klarer å få de rette veien og og legge de ut her så hadde jeg vært meget takknemlig! De liger på side 10 i galleriet mit, de tre siste bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Får å få bildene "riktig vei", legg hodet 90* til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 mye tenkte du å ha for den?`Er det bakhjulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Får å få bildene "riktig vei", legg hodet 90* til høyre. Eller snu skjermen 90 grader mot klokka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 mye tenkte du å ha for den?`Er det bakhjulstrekk? Selvfølgelig er det bakhjulstrekk! Tenkte egentlig 8k, men bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 8000kr med bredda felger 6000kr uten felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 2 tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe... morsom du jeg har tatt all rust på bilen, lakka den, bytta clutch, bytta motor, kjøpt trimkam og grenrør og så vil du gi meg 2k?? nei, da beholder jeg heller bilen og setter den på låven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 hehe.. hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 skien ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg