Kobar Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har en BMW 316 85 modell, og vurderer felger og senkesett. Når det gjelder felger skal jeg ha 17" helst 5 eiket felger. (må være 4-bolts) Jeg tenkte på å senke bilen 35mm, men vil ha ett senkesett som stryker igjennom eu-kontrollen. må ha nye dempere og fjærer. hvor for jeg kjøpt dette til en noenlunde grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har en BMW 316 85 modell, og vurderer felger og senkesett.Når det gjelder felger skal jeg ha 17" helst 5 eiket felger. (må være 4-bolts) Jeg tenkte på å senke bilen 35mm, men vil ha ett senkesett som stryker igjennom eu-kontrollen. må ha nye dempere og fjærer. hvor for jeg kjøpt dette til en noenlunde grei pris? Du vil ha et senkesett som stryker i EU kontroll? Du kan kikke på; www.koed.dk www.gsbildeler.no www.osbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 jeg har bilstein senkesett på min, og 17" compomotive felger som jeg kanskje skal selge, får se litt hva jeg gjør med bilen enda da, den er jo vrak:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Du vil ha et senkesett som stryker i EU kontroll? hadde du lest hva jeg skrev, så hedde du sett at det står: stryker igjennom eu-kontroll. dvs at den går igjennom uten feil!!! skjønner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Du vil ha et senkesett som stryker i EU kontroll?hadde du lest hva jeg skrev, så hedde du sett at det står: stryker igjennom eu-kontroll. dvs at den går igjennom uten feil!!! skjønner?? Haha, rolig da Kan tolkes på to måter i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 jeg har bilstein senkesett på min, og 17" compomotive felger som jeg kanskje skal selge, får se litt hva jeg gjør med bilen enda da, den er jo vrak:( har du bilder av felger? hvor mye for felgene uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Noen pene felger til E30: Schmidt VN-Line Borbet A Brock B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå