bmwdude_1 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Etter 4 forskjellige verksteder og 30000,- fattigere skal jeg nå på EMM Sport i Tr.heim med bilen. Håper virkelig på at de får den til...Har time kl 14.00 i morgen... Venter spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 etter 30000 kr så har de ikke fått fikset den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hva er problemet med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 betale 30.000,- til noen som ikke finner ut feilen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Ja det har vert byttet dieselpumper,dyser,matepumper, you name it... men ingen av disse er feilen og de"vanlige verkstedene vet ikke hva som er galt... Problemmet er at bilen bare starter når det er over 50l diesel og står i nedoverbakke... håper de får det til...begynner å bli nok og dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg hadde akkurat samme problemet med en 325td. Måtte være over halv tank for å få start. Hos meg var det faktisk bare hjelpepumpa i tanken som var ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Ja tenkte på det vi også men hjelpepumpa ble byttet på 180000km å nå er den går 220000km....Men vi får se hva det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg og ville tippet at det var hjelpepumpa som var problemet. Uansett så regner jeg med at EMM Sport finner feilen på bilen din. De er i mine øyne best på BMW i Tr.heims området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Ja har hørt med andre folk som har hatt bilen der... De har gode erfaringer. Samtidig skulle de garantert finne feilen så satser på det beste..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Gi beskjed når du vet får vite noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 Fant ut i går på verksted at det var en glødeplugg samt et gløderele som va gåent....var ikke verre!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Okey, det va jo bra at de fant det til slutt, men det har vel kostet nok tenke eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Var bra de fant det ut, men fy så dyrt det ble da. Det er jo nesten like mye som bilen er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Ble regninga fra EMM Sport stor da? Jeg mener, ble den regninga isolert sett like stor som bilen er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 har ikke fått nå regning ennda...de skal bytte en glødeplugg til på syl 2 + bytte releet... par timers arbeid/ 600kr timen?? rele: 600,- Glødeplugg har jeg... Får vell regning om fredagen da disse tingene skal byttes... Skjønner ikke at de andre verkstedene ikke har funnet ut av dette!! Ros til EMM Sport i Trondheim!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå