Bmwray Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hei. Lurte på og kjøpe en seidel frontfanger til bilen min, er en e36, må det moddes noe for at denne skal passe? Tror ikke fangeren er orginal seidel. Også lurte jeg på om disse passer bilen min siden min er import fra tyskland, skulle vist ha noe og si på elektronikken hvor bilen kommer i fra for det fikk jeg høre når jeg byttet baklyktene, di lyste helt feil. disse her lurer jeg på om vil lyse riktig og passe med koblinger http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... _Stores_IT hva gjør du med grillen på seidel fangeren? putter inn den orginale grillen bare i den nye? eller må du kjøpe egen grill til fangeren? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Seidl front er kult, hvis du er normalt nevenyttig så er det ikke noe problem å montere en seidl front, til grill så bruker man strekk metall gitter, fåes kjøpt hos alle styling forhandlere.. Til Nyrene er det e-46 nyrer som passer De lyktene du ser på, kan være litt vankselig å tilpasse, men det går. Regner med att alle de ledningene du trenger for å koble de opp, følger med når du kjøper dem. Att bilen din er import fra Tyskland spiller ingen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Seidl-grillen er vel utseendemessig veldg (syntes jeg) andersledes ut enn standard BMW E36-grill. Styling av typen ikke Rieger eller Seidel pleier det som regel å være en (god?) del tilpassning til for å få den til å passe og se grei ut. Billigstyling pleier også som regel ikke å være i ABS-plast (fin og hard plast). Har også hørt at lakkeringsverksteder pleier å like å arbeide med Rieger eller Seidl (husker ikke grunnen på stående fot). www.koed.dk selger Seidl-styling (men er ikke i deres onlinekatalog). Ta kontakt med daniel@koed.dk (deres norske representat/salgskonsulent) for priser. Hvis den stylingen du har funnet ikke er av ABS-plast, så ville jeg anbefalt deg å kanskje velge Seidl originalt (da evt fra koed.dk hvis de har en grei pris). EDIT: når du skrev "grill", så tenkte jeg BMW-grillen, og ikke der det er gitter lengre ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Jeg mente grillen, den rett under panseret, ikke nettingen i fangeren. Fangeren er av glassfiber så gs skulle ha 7000kr for bare front fangeren eller noe.. Da er sikkert det plastfanger Tenkte og kjøpe fangeren og levere den hos en lakkerer, tenkte bare om det var enkelt for dem og montere den eller om di ringer og sier at di må bruke lengre tid osv for og få tilpasset den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 De vil nok bruke lengre tid å montere og tilpasse den ja, siden den (ikke på GS) er av et ukjent billigmerke. Menne... ikke sansen for Rieger da? Re:style selger komplett rieger E46 M3 stylingsett for ~9700,- --> www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html BMW E36 - E36-m3-look frontfanger - kr 3744.- BMW E36 - sideskjørter - kr 2381.- BMW E36 - E36-m3-look bakfanger - kr 3648 Anywho... Hør med koed.dk. De er nok GARANTERT billigere enn GS på Seidl-fangeren. Send en mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Anngående frontlyktene du tenker på, så smetter de rett på.. Jeg har slike på min bil.. Vurderer å selge dem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 En liten ting. Orginal Seidl er av grønn GLASFIBER. Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Anngående frontlyktene du tenker på, så smetter de rett på.. Jeg har slike på min bil.. Vurderer å selge dem da.. Altså... Skiltene dine... Hva skrev du i søknaden til vegvesnet for å få slike små? Vet man må ha en god og gyldig grunn og slikt deles ikke ut i hytt&pine. Hadde vært såååå deilig å ha på bilen min når jeg får på Riegerstylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 jepp kan jo høre med dem. Jonte: Send meg pm for pris for lyktene dine, innterisert siden jeg skulle til og bestille slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 En liten ting. Orginal Seidl er av grønn GLASFIBER. Helt sikkert jepp! har original seidl på min, og det er glassfiber med grønn coat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Er vel best med glassfiber da den er mye enklere å reparere skulle du være uheldig? Grønn seidl på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå