ViBe^ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg vurderer å konvertere min 1989 325i med M20 om til M50B25 maskin. Har sett flere med disse maskinene. Så jeg lurer på hva jeg kan bruke og hva jeg ikke kan bruke. Vet at jeg må bruke andre gummiputer på motorfesta til M50'en og annen bremsekraftforsterker. Har hørt at jeg kan bruke E-28 535i gummiputer, stemmer dette ? Og om jeg henter en motor fra en e-36 så må jeg bytte bunnpanna til en M50 fra en E-34 ? Hvordan er det med girkassa ? Kan jeg bytte svinghjulet fra M20 til M50 og bare bruke getrag 260 kassa ? Eller passer E-36 girkassa rett på mellomakslingen eller festa ? Og er det mye mer styr med en M50 med vanos ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 du må bruke kassa til m50en da det er forskjell på boltsirkel på kassene. solgte akkurat en e36 kasse til en som driver med en slik ombygging mener han sa e36 325 kassa kunne brukes på orginal mellomaksel uten modifisering , uten at jeg kan garantere for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 såvidt jeg har lest kan du bruke m20 kassen på m50, men usikker på om det brukes en adapterplate eller no. motorfester fra en 7-serie skal visst også gjøre nytten. har funnet et par sider hvor de går godt gjennom ombyggingen. bare søk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Spør han her, han har gjort akkurat det samme Søk funksjonen er en fin ting Der har du svar på det meste ! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ght=m50b25 Edit, glemte adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Tusen hjertlig for fornuftige svar Dette hjalp en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå