johjoa Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg var plaga med at når jeg sto på tomgang eller kjørte sakte i kø så kom det bare kald luft ut gjennom varmeanlegget... så fylte jeg på kjøleveske så ble jeg kvitt det problemet... jeg ser ikke sammenhengen... noen som kanredgjøre hva som er sammenhengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Uten kjøleveske på tanken prioriterer bilen å avkjøle motoren istede for å produsere varme, og kjører derfor ikke vesken innom varmeapparatet. Når man står på tomgang får den ikke den samme luftavkjølingen som den får når man kjører. Så for å ikke overopphete motoren bruker den heller kjølevesken på motoren. Derfor kommer det bare kald luft ut. Det er min teori værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hadde akkurat samme problemet på min. Trodde først det var vannpumpa som holdt på å ta kvelden, men den er kontrolert av en kamerat som er bilmekaniker og funnet ok... Men iallefall, han sa jeg mest sansynlig hadde hatt luft i systemet som gjorde det... Er i orden nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå