Gå til innhold

på besøk hos da-motorsport istanbul

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

har mange bilder som jeg skal legge inn her samt noen ord..hadde en fin dag sammen med da-motorsport der jeg ble vist rundt og forklart om deres prosjekter osv

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img413.imageshack.us/img413/224/im0007302dv.th.jpg' alt='im0007302dv.th.jpg'> dette er av det grommeste utgaven kittet dem har av hjelpe puster til bmw m3 e36.denne er ifra frankrike:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessant, Tore!

Det er jo disse som selger 1000hk-kitene til BMW.. Hvordan var inntrykket? Firmaet, kitene og tallene er nemlig meget omdiskutert rundt på nettet..

han som driver er ikke akkurat så populær på nettet nei. han har visst nok ikke benket motoren, etter det jeg leste, og det ville han heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har lest og hørt mye om flere som er arg på han da-motorsport.men etter hva jeg så og hørte så er det veldig seriøst.det kunne jeg se av delene dem produserer og resultatene.han bremser ikke bilene i benk nei.men virker det gjør dem virkelig.når det gjelder plassering av turboen på det det største kittet så er det ikke plass til noen annen løsning,jeg må gjøre det samme på min egen maskin.dem som har sett i ett motorrom på en m3 e36 vet hva jeg snakker om.når det gjelder foretaket så er det 6 mekanikere på verkstedet som utfører montering og service på tunede biler.så har dem en produksjonsavdeling på en annen plass som jeg desverre ikke fikk tid til å kikke på.sjefen selv var veldig hyggelig og kunne vise til mange meget imponerende biler som var rundt i verden idag.jeg vedder en del på att han her vil bli meget stor på tuning av bmw senere.jeg kommer hjem fra istanbul til helgen og skal da legge in en del bilder og mere innfo.sitter nå på en internett cafe å trykker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i løpet av ferietiden din, kan jeg love deg at du ser mange M5 X5 og M6 og M3 :) Det er Istanbul det :) Er tyrker selv var der i sommerferien..! Der finnes det rikinger skal jeg si deg. håper du kommer til å ha det fint der da...lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder plassering av turboen på det det største kittet så er det ikke plass til noen annen løsning,jeg må gjøre det samme på min egen maskin.dem som har sett i ett motorrom på en m3 e36 vet hva jeg snakker om.

er plass nok på høyresiden, og evt under på høyresiden. hammarstrøm fra sverige kjører jo 9-sekunderstriper og har plassert turboen nede på høyre side uten å kappe i karosseriet.

Denne svenske M3`n satser på over 900 hk, men han har jo også kappet litt i karosseriet..: :D

http://www.zatzy.com/attachment.php?att ... 1207&stc=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...