marlao Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Har en e36 320i 91.mod. Kan jeg nullstille oilservicelampa selv. eller må eg på verksted for å få fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Guide: Olje og Service intervall reset http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Du kan kjøpe et serviceverktøy fra Schmiedmann.no Gå inn på 3 serien --> E36 og nesten nederst ser du "Verktøy og service-nullstiller". Der har du forskjellige og den billigste koster 430 kr + frakt.. PS! Stjernstedt kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Guide: Olje og Service intervall resethttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94375 Genialt! Greit å få vite dette så en slipper å kjøpe service verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 takker for svar. Skal sette igang å lage dingsen i mårra:) men når eg først er igang, noen som veit hvordan vi nullstiller den på ein e39 525 tds 2001 mod. ? Jeg veit at det går ved å trykke på noen knapper på instrumentbordet, men jeg hugser ikke hvordan jeg skulle gjøre det? noen som veit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 var det ikke en på forumet som gjorde dette og så gikk hjernen til h¤&%#&¤te ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 har hørt om flere som har gjort det ja, men så vidt jeg husker traff de ikke riktig pin. Da blir det fort galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå