dbarosen Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Har en 325 tds..Bilen blir tungstartet når det bynn å bi lite diesel på tanken. Hva kan være årsaken til dette?? Mate Pumpen i tanken??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Ja, nesten garantert. Jeg skifta matepumpa på min, og den startet villig etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 ja d va d jeg kunne tenke meg,,, husker du pris på pumpa.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Samma problem her men skal sjekkes kl 1400 idag....tror det er matepumpa jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Har kvitteringen i bilen, skal sjekke prisen om et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Heisann Igjen Eg betalte 1494 pluss mva hos BMW forhandleren i Haugesund for en helt ny pumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 takk for hjelpen.. d va jo overkommelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 mener jeg fikk den litt billigere enn det hos OSbildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå