Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det blir mye styr å kjøpe V8 front til E34 på koed, angående frakt og toll??

for alle delene som trengs skal di bare ha kr 3700,- så jeg vurderer veldig om jeg skal slå til....

Skrevet

Legg fronten i handlevognen, og frakten blir regnet ut.

Så ganger du denne prisen du da får med 1,25 (en komma tjuvefem). Da legger du på 25% mva på prisen. Så må du beregne ca 160,- i tollgebyr.

Skrevet

takker for svar, skal se om jeg får ordnet lakkering "under bordet" for en liten slump før jeg kjøper... :)

Daniel C er det du som er fra Koed??

Skrevet

Jeg vil bare skryte av den gode servicen jeg fikk på koed.dk, e fikk ikke til å betale ved å taste inn kredittkort nummeret. Så jeg var litt redd for å bare overføre pengene, ubegrunnet. Daniel tok straks kontakt å fikk sendt delene. Servicen var i særklasse.

Skrevet

Koed er konge på pris og service! Handlet der flere ganger :D Har for det meste hatt med Otto å gjøre, men hilser på Daniel for det :)

Keep up the good work!

Skrevet
Koed er konge på pris og service! Handlet der flere ganger :D Har for det meste hatt med Otto å gjøre, men hilser på Daniel for det :)

Keep up the good work!

Har kun hatt kontakt med Claus Weel og har altid fått god service derfra... :D

Skrevet
noen som vet om det blir mye styr å kjøpe V8 front til E34 på koed, angående frakt og toll??

for alle delene som trengs skal di bare ha kr 3700,- så jeg vurderer veldig om jeg skal slå til....

Jeg har V8 front til E34 hvis du er interessert? Pm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...