mEhE Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 er det noen som forhandler perfect power smt6 piggyback i norge? de har et juletilbud for 2 stk til pris for 1... hadde vært litt enklere vis det er noen som selger dette i norge,og hva er pris? tilbudet: http://perfectpower.com/products/specialoffer.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 http://www.perfectpower.com/dealer_corn ... r_list.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 hehe.takker...så ikke nøye nok på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Hva er det for noe? Orker ikke å lese igjennom hele siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 haugens boost selger i norge. har akkurat kjøpt av han. mob. 90123724 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 piggyback system styrer du orginal hjernen i motoren.. mens datasprut erstatter du hjernen en billigere form for datasprut kan man si... hva koster det i norge til du som har kjøpt? hørt snakk om 3-4000 ? eller er jeg helt på jorde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 4075inkl frakt og mva betalte jeg fra BOOST ihvertfall..... rask levering hjem i postkasse på tirsdagen, bestilte på en torsdag, og blei postlagt fredag morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 er det mye effekt å hente på dette når bilen er så og si orginal for mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Og hvordan vil dette funke på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 det er alltid så bra å se innlegg fra deg Maze, du får alltid med at du har kompressor og intercooler. skryt skryt skryt (missunnelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 det er alltid så bra å se innlegg fra deg Maze, du får alltid med at du har kompressor og intercooler. skryt skryt skryt (missunnelig) Må jo nesten det, i tilfelle det er noe annerledes med det. Men er mulig å fjerne det... Og, vips så var det borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 er det mye effekt å hente på dette når bilen er så og si orginal for mitt tilfelle det er "en del" å hente etter hva jeg har sett på bremsepapirer hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 hmmm hørtes litt morsomt ut, hva ligger prisen på her i Norge og hvem driver med det og hva skal til for å få det til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 noen som vil spleise? for jo 2 stk for sammepris for en..kan jo spleise å få den for kun 2000kr vær:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 jeg kanskje blir med, men jeg må finne noen til og sette det inn og er det noen her som har de bremse papirene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå