Gå til innhold

perfectpower smt6,forhandlere i norge?juletilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

piggyback system styrer du orginal hjernen i motoren..

mens datasprut erstatter du hjernen

en billigere form for datasprut kan man si...

hva koster det i norge til du som har kjøpt? hørt snakk om 3-4000 ? eller er jeg helt på jorde nå?

Skrevet

4075inkl frakt og mva betalte jeg fra BOOST ihvertfall..... rask levering hjem i postkasse på tirsdagen, bestilte på en torsdag, og blei postlagt fredag morra

Skrevet

det er alltid så bra å se innlegg fra deg Maze, du får alltid med at du har kompressor og intercooler. skryt skryt skryt (missunnelig)

Skrevet
det er alltid så bra å se innlegg fra deg Maze, du får alltid med at du har kompressor og intercooler. skryt skryt skryt (missunnelig)

Må jo nesten det, i tilfelle det er noe annerledes med det. Men er mulig å fjerne det... Og, vips så var det borte.. :D

Skrevet
er det mye effekt å hente på dette når bilen er så og si orginal for mitt tilfelle

det er "en del" å hente etter hva jeg har sett på bremsepapirer hvertfall..... 8)

Skrevet

hmmm hørtes litt morsomt ut, hva ligger prisen på her i Norge og hvem driver med det og hva skal til for å få det til å fungere?

Skrevet

jeg kanskje blir med, men jeg må finne noen til og sette det inn og er det noen her som har de bremse papirene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...