Nino Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 bilder finnes på mitt album. annen info får man nesten spørre om.. gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 hvor mye hadde du tenkt deg? feil med bilen? hvor mye har den rulla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 ca 240k på tellern. mangler og montere blinklys foran på v.side.. også må jeg få tak i en ny pute til baksete.. det er full det eneste som er av feil på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 åssen pris kunne du tenkt deg? hvor i landet står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 nei, som sagt.. hehe.. kom med bud er du snill.. vil se litt respons. og får jeg den responsen jeg er ute etter blir bilen solgt.. står på Flisa/Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 tjaaaa, 30.000,- alt jeg har..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 hadde vært fint me den minste pris, litt vanskli og bare gjette seg fram, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 sinnsykt fin bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 takk takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg