Gå til innhold

Trenger V8 / rekke / V - 6 Lydklipp

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og Hopp.

Lager en Bil-film hvorpå jeg trenger Lydklipp av en Motor med Litt God lyd i. helst litt kvalitet og lenge på klippet, men jeg vet vel innerst inne at det er litt for mye å be om...hehe ... 128/192kbps and upwards...

helst V8 ( trenger ikke være BMW) eller noe rekke6.

Trenger noe som gir konnotasjoner til Muskler og fart. altså noe som er litt hardcore....

Alle forslag mottaes med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søk gjennom "film-delen" her på forumet! :D skal være mange filmer med "go-lyd" her, så bruker du et prog som kan "ekstraktere"? (extract), altså hente ut denne lyden og lagre den som lydfil!

kan jeg foreslå V8-lyden på e39 M5?

eller foretrekker du kanskje american muscle-V8?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kunne ikke vært mer enig. desverre passer det ikke så veldig godt til filmen min da jeg trenger litt mer å jobbe med for å få det til å passe inn i filmen. og bedre kvalitet også... rullet frem mange fine bil-lyder da...

Skulle egentlig ta opp med en Porsche Cayenne 4,5 V8 TURBO, men jeg har ikke fått tid, så deter mulig jeg bare holder meg til orginallyden ... ble ikke så værst den heller ... men det kunne vært enda lit råere ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal få god lyd av en motor burde du har to mikrofoner som er koblet på hver sin lydkanal. Så setter du den ene mikrofonen mot den ene potta og deretter den andre mikronfonen mot den andre potta. (hvis bilen har to potter da..)

Blir bra stereoeffekt i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse kommer jo litt an på hva slags kvalitet man velger... Filmen er et Prosjekt jeg og en venn av meg har drevet med.

Er en E60 5-serie som Kjører avsted ute på en landevei, men det ble helt brukbart... slengt på litt pompøs promotion musikk, så det er vel det man kan regne det som. En promotion-film for BMW 5-serie ... den er vel ca 1 min lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...