B_M_W Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Komplett frontlykter med angel-eyes ønskes kjøpt. Har selv orginale lykter som kan ta i bytte om ønskelig +mellomlegg. Max pris 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 ANGEL EYES ØNSKES FREMDELES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 kjøp deg ringene på ebay.com koster deg max 500 kr husk å kjøp ccfl ringene da, DET blir pent det, enkelt å monter, hver en idiot kan å monter det...trur det ligger en howto her på forumet... Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 HMMM høres jo lurt ut! er det e-bay.com Har jeg sikkerhet for at varene kommer frem da:) Må jeg forhåndsbetale? Har vært lite borti E-BAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 må forhånd betale ja..men du må sjekke at det sender til norge..(shipping) tok meg 7 dager fra jeg kjøp de...enkle greier.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 Betalte du med kort? Hvor mye ga du totalt da! Fra hvilken selger evnt takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Er disse ringene norge-godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå