Dessection Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 BMW'en min stoppet i stad. Som å skru av tenningen. Fikk start på den igjen, også stoppet den. Så tente den noen ganger. Fikk så blitt tauet hjem. Har prøvd med kondensfjerner men ingen reakson. Starteren drar osv, men det tenner ikke. Bensinpumpen er helt stille, men releet klikker. Er det da pumpa som er gåen? 1992 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 BMW'en min stoppet i stad. Som å skru av tenningen. Fikk start på den igjen, også stoppet den. Så tente den noen ganger. Fikk så blitt tauet hjem. Har prøvd med kondensfjerner men ingen reakson. Starteren drar osv, men det tenner ikke. Bensinpumpen er helt stille, men releet klikker. Er det da pumpa som er gåen? 1992 BMW 525iA Høres ut som pumpa de er gåen ja! Mål om du får strøm frem til pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 sjekk sikringen!! Hadde samme problemet i en E32 735i. Trodde det var bensinpumpa som var defekt, men det var bare sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Sikringene ser hele ut overalt. Kjipt om pumpa har gått for den pleier ikke være billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Ja det ser ut for at det er bensinpumpa som er ødelagt ja..hadde samme problemet i sommer jeg også, og da var det bensinpumpa som var gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 ta og koble strøm på releet som tilfører bensin..det kan kutte når det blir varmt men funke fint når bilen har stått en stund.. hadde samme problem på en av mine E36 og trodde det var pumpa.. men er det ikke releet så er det nok pumpa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Dette er nok pumpa di ja. En "enkel" metode å finne ut om pumpa pumper bensin er å skru av bensinslagen, holde den ned i ei bøtte ol. og dra den på starteren. Funker den ikke, kommer det ikke noe bensin. Det virker nesten opplagt at det pumpen din. Men i ekstreme tilfeller har jeg hørt om at bensinfilteret har gått tett... Regner med at det ikke er tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå