K.T Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Lystrøbbel!! Har fått trøbbel me forsjellige lys på bilen min, håper noen som kan ha peiling hva dette er. Slik er situasjonen, det begynnte med at venstre nærlys sluttet å virket. Det va nå grett nok, men!! Nå har det utartet seg slik: Lysbryter helt inne: Fungerer høgre nærlys og parklys, instrument belysning og skiltlys virker ikke. På venstre side framme virker som sagt ikke nærlyset og parklyset lyser såvidt. Lysbryter i midtre stilling: Fungerer alt bortsett fra grøftelysene(Dei fungerte også før) Lysbryter helt ute: Samme som helt inne, fjernlysene fungerer som di skal Jeg har sjekket samtlige sikringer, og alle er ok. Kan jo vær et rele som er defekt, men jeg har ikke peiling på hvilket som er hva. Vet det er 5-6 stykker under panseret og 3 på venstre side av rattstammen inni bilen. Har og byttet sjølve lysbryteren med naboen, som har nett lik bil som meg. Oppnådde ingenting med det. Noen som har en ide om hva dette kan være?? Bilen er en E30 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå