opusx Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 jeg ser at det står : legg ut bilde (alt+p) men, jeg er ikke noen racer på data :/ så hvis noen kunne forklart enklere hva jeg skulle gjøre for å få et bilde jeg har på skrivebordet inn på denne siden så hadde jeg vært takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Du må først ha bildet liggende et sted på nettet! Det er samme hvor på nettet det ligger. så bruker du den "bilde-funksjonen" som du selv har beskrevet ovenfor! Når du skriver en tråd/tråd-svar her på forumet så gjør følgende: Legg bildet på nett Kopier/skriv inn adressa til bildet Lim inn/Marker "bilde-adressa" Trykk IMG-knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hei jeg klarte det hehe.... har ikke prøvd så mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå