Gå til innhold

Bagasjerom i e36...

Hansen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei... Jeg er i ferd med å kjøpe meg en E36 sedan. Jeg skal ikke kjøpe den før til neste mnd... Så er jeg allerede i gang med og kjøpe inn sterioanlegg... Har planer om å legge ca 30 lapper i anlegg. Men noen som har ca mål på bagasjerommet i e36'n, en sedan. Evt, noen som har noen gode ideër? Håper på noen gode svar.

Hilsen Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du legge så mye penger i anlegg, så anbefaler jeg deg å snakke med eyecandyracing, de tar 15k for "Candy spesial", det blir drit rått.

Klikk deg innpå eyecandyracing.no, og klikk på montering i menyen til venstre, så blar du litt ned, så kan du lese der :)

det er bare for arbeidet og materialet eller?

ikke noe høytalere el. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt mye dritt om candy så ville ikke brukt dem selv...

i bagasjen er det ca 90cm brett på det trangeste, dette er helt inne ved ryggen der hvor dempertårna er på vær side.

Og ca 90cm dypt.

jeg har 2 stykk 12" tommere der i lukket kasse og en forsterker som ligger bakerst(bakerst i bilen)

Det spiller utrolig voldsomt, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt 1 bra 12" og lagt forsterkern ved siden av, da har du fortsatt litt plass igjen bak der.

Det er utrolig vanskelig og trekke signal fra spillern bakover da sete ryggen sitter med "engangsklips" umulig å få ut, men er du litt oppfinnsom trekker du ut på en av sidene der hvor antenna kommer. jeg går utifra at du har batteriet bak, hvis ikke blir det enda værre for deg.

ikke kjøp 6*9" kit til hatte hylla, noen bra runde mellommtoner i orginal størelse blir mye bedre da de ikke bygger mye nedover og de skal ikke spille mye bass uansett.

Jeg annbefaler en grom 12"

En fin forsterker til denne (mono)

og en fin 4 kanaler til inni bilen.

Bytt alle høytalrne inni bilen til et bedre merke med bedre delefilter.

Da blir det bra,

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig og trekke signal fra spillern bakover da sete ryggen sitter med "engangsklips" umulig å få ut, men er du litt oppfinnsom trekker du ut på en av sidene der hvor antenna kommer. jeg går utifra at du har batteriet bak, hvis ikke blir det enda værre for deg.

l

ikke store jobben og ta ut baksete ryggen da . noen få plast skruer i bunnen så presse ryggen opp ... tror han møter på værre utfordringer enn det ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plast skruer i bånn?? hmm de så ikke jeg :) men er del liksom i sprekken mellom setet og ryggen det eller???

etter og ha nappa opp sitteputa så kikker du nede på sete så sitter det noen 10 mm plast muttere etter og ha fjerna dem er det jo bare og skyve ryggen opp .mulig mutterene er skjult bak no støydemping hvis det ikke har vært ute før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...