SteffenM2 Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hadde et lite uhell med sykkelen min i dag.. Hehe.. Jeg sykla ut av garsjen og ned en bakke.. Hoppe ned et lite sted og da hørte jeg et ganske kraftig smell.. Nei.. titta litt rundt om på sykkelen og skjønte ikke noe.. sykla videre da.. Hadde jeg vel sykla 30min eller noe, til jeg kom fram til det sentere jeg skulle på.. gikk inn.. handla og sykla litt rundt der oppe.. men på veien syns jeg sykelen var litt humpete.. så jeg dro opp for å fylle luft i dekka.. Greit nok.. det hjalp litt.. så fant de jeg sykla sammen med is da.. så ble vi der helt til han prøvde sykelen min.. så ropte han.."F***! Steffen!! Se på det her!!" Gikk bort da.. og så var svarte f*** meg ramma mi knekt! Holdt jo nesten på å dø av latter.. Den hadde knekki rett av når jeg hadde hoppa like etter jeg kom ut av garsjen den.. Er jeg god eller er jeg god? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hehe Bra gjort Steffen! Skikkelig bra gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 Hehe.. Fatter fortsatt ikke åssen det skjedde.. Hehe, men morro var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Har en ny sykkel liggendes her til deg jeg, skal få kjøpe den om du vil.. julegave til deg sjøl kansje?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 du kan jo sveise ramma da.. vist det er stål er det jo enkelt du bruker 309 elektroder dei tar nesten alt, noen typer støpe jern også veldig gode vist det er aluminium er det litt verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er nok alu ja.. men det er en fyr som holder på verkstede vårt, han kan sveise alt.. Ossen sykkel har du tilsalgs Csi? Trenger i grunn bare ramma, må helst ikke veie mer en 1.5kg..(Bare Ramma da asså..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 han har lagt ut den for salg her tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Bra du ikke ble skadet da... En bekjennt av meg ble lam fra nakken og ned etter at noen hadde skrudd løs forhjulet mens han var på dass... gikk ikke så jævla bra når de bratte nedoverbakkene kom..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Bra du ikke ble skadet da... En bekjennt av meg ble lam fra nakken og ned etter at noen hadde skrudd løs forhjulet mens han var på dass... gikk ikke så jævla bra når de bratte nedoverbakkene kom..hehe ØØh?? Hehe?? ikkje særli morsomt å vær lam fra nakken å ned da... Lam fra nakken å opp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Det hørtes ikke helt bra ut håkon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 nei det er kanskje ikke noe å le av det...ver nermere ettertanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Ossen sykkel har du tilsalgs Csi? Trenger i grunn bare ramma, må helst ikke veie mer en 1.5kg..(Bare Ramma da asså..) Har denne fortsatt... Og den er lett, ramma er i Karbon... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11577 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 Ossen sykkel har du tilsalgs Csi? Trenger i grunn bare ramma, må helst ikke veie mer en 1.5kg..(Bare Ramma da asså..) Har denne fortsatt... Og den er lett, ramma er i Karbon... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=11577 Må nok ha en hard tail gitt.. driver med trail se.. Blir nok til å bestille fra usa gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 Titta litt på ny sykkel i dag! Kanskje det blir en sånn en! Hehe.. http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå