Morten318 Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Noen som kan lære meg å resize bilder på pc'en? Jeg har ikke noen avansert programmer, kun paint. Noen som vet litt mer om dette som kunne hjulpet meg.. kamerabildene blir så "tunge"(store i str kb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Vis du går på imagehack, der kan du velge om du kan rezise det eller ikke.. ganske mange størellser også.. www.imagehack.com (kan hoste bilder å) EDIT: Tok ikke lang tid før det kom svar i denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Du kan brukes Paintbrush: Merk først det du skal "resize". Trykk deretter menyen "bilde", så "attributter". Velg så størrelsen på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Anbefaler deg å skaffe deg et litt mer skikkelig program til resizing. Photoshop kjenner de fleste til, men Paint Shop Pro duger også flott. Der får du en 30 dagers trial-versjon på www.jasc.com (og cracks/serials har jeg hørt at det finnes rundt på nettet..). Ellers har du gratisprogrammer som PhotoFiltre og Gimp som også duger veldig bra. De er egentlig Photoshop i lite-utgave. http://www.photofiltre.com http://www.gimp.org I tillegg finnes det programmer som kan ta mange bilder i en sleng, om det er mye som skal resizes. Hvis ikke duger disse over bra. Der kan du i tillegg få fikset litt på bildene. Endre kontrast/skarphet og klone bort småting kan ofte være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Potoshop CS2 kan resize og 1.000.000 andre ting. Bruk det til det du skal, og lære deg andre ting i samme slengen. du lærer underveis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå