Power Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 har en musikk video på pcn. går det ann å Konvertere denne til mp3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 det fins programmer som kan "hente ut" (extract'e) lyd fra en film-fil sjekk på www.download.com --> mpeg to mp3 de fleste er vel demo-limited, ofte kan du ikke extracte mer enn 2-3 minutter.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Evt bruk LimeWare og last ned mp3 istedenfor.. Garantert bedre kvalitet enn på musikkvideoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 husk at det somregel blir crap kvalitet ettersom mpeg er et veldig komprimert format ( kuttet frekvenser) Jeg bruker aldri mp3... aaaalt for dårlig kvalitet for min del. HDCD derimot .. det er saker det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 husk at det somregel blir crap kvalitet ettersom mpeg er et veldig komprimert format ( kuttet frekvenser) Jeg bruker aldri mp3... aaaalt for dårlig kvalitet for min del. HDCD derimot .. det er saker det .. For dårlig kvalitet?? Bare å laste ned bedre kvalitets mp3'r det.. Alt fra 192kbps og oppover er da mer enn bra nok. Kan da ikke tro du hører at det er en mp3 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå