elementz Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Etter et uønsket møte med autovern trenger jeg: Panser, høyreforskjerm og grill/ramme, høyre frontlykt til E36.. Noen som har noe liggende til salgs? eller tips til hvor jeg kan finne sånt brukt?
O.E Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 har en grill,frontlykter og ett par hvite blinklys til salgs...alt i ok stand selges samlet kr.2500...skulle være rimelig i forhold til nypris...
elementz Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Skrevet Desember 1, 2005 Okei..men jeg trenger hele grillramma.. nyrer og grill er hele.. men er hele den listen den ligger på som er ødelagt.. ossen lykter er det snakk om?
Tiller Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Har en komplett grill liggende jeg! Interesert?
dreaz Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Etter et uønsket møte med autovern trenger jeg:Panser, høyreforskjerm og grill/ramme, høyre frontlykt til E36.. Noen som har noe liggende til salgs? eller tips til hvor jeg kan finne sånt brukt? grillramme ere med el uten spyledyser? har ny ramme med nyrer 1150,- viss er før 96? nytt panser ca 2k kan skjekke nærmere viss int
PALLESJURSEN Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Så at du har et panser til coupe, har du det fortsatt?
dreaz Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Så at du har et panser til coupe, har du det fortsatt? jupp nytt.. sedan 2000 cupe 2500
elementz Skrevet November 25, 2006 Forfatter Skrevet November 25, 2006 Er jo nesten et år sida eg laga den her tråden.. so delane ha eg fått tak i for lenge sida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå