Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Har en orginal m-tech fanger liggende som jeg skulle bli kvitt. Den har m3 lister og er lakkert montraul blau. Både lister, innsats og fanger. Er noe riper på den ene siden av fangern i lakken Spurt inn bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hvor mye skal du ha for fangeren? en kamerat er mulig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 jeg er interessert.. men gi en pris PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 legger ut en start pris på 1250 kroner lar tråden være i 10 dager så får han som har tasta inn størst tall fangern byr noen over 2000 kroner så er den solgt med engang frakt kommer i tilegg....220 kroner med posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Byr deg 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 1600,- og jeg henter selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Bilder er bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå