Gå til innhold

Jäger er DYRT! Hvor finner jeg billige vindusviskere?

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Var hos jäger idag og spurte hvor mye vindusviskere til min E34 kostet... hehe... husker ikke helt nøyaktig, men godt over 500kr for VENSTRE siden, også ca 250kr eller noe for høyere side... Det er ganske latterlig at det koster over 800kr for vindusviskere til en bil som er over 15år gammel :lol: .

Noen som vet hvor det er billigere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par på biltema til 60 spenn stykk.. Lo litt av meg selv når jeg monterte de, men de er faktisk ikke så ille..

Men man får da hva man betaler for..

Tja, har champion viskere på min. Kjører bare om sommeren da, men de har jo vart tre sesonger nå, og visker finfint. Tviler på om originale bmw viskere til 800kr hadde gjort jobben sååå mye bedre.

PS! Jäger er dyrt ja. Men du mente kanskje Jæger NSS? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-forhandlerne har løs viskergummi, så om selve metallet på viskerne dine fortsatt har litt spenn igjen kan du bare bytte gummien.

Og ja, nye skikkelige vindusviskere til E34 er dyre. Desverre gjelder det selv om du handler andre steder enn hos forhandler. Bosch-sett til E34 koster fort 400,- ++. Kjøpte nye i sommer jeg, tok to uker før noen jævla kråker hadde spist opp gummien på den ene. Var jeg _litt_ irritert da eller...? :grr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Biltema blir det under hundre kroner for to hvis du kjøper den billigeste typen :)

Nope, E34 har drit sære vindusviskere... Finnes ikke på biltema :(

PS! Jäger er dyrt ja. Men du mente kanskje Jæger NSS? :wink:

Jæger jah 8) , lurer på hvor den "ä" kom ifra :P

BMW-forhandlerne har løs viskergummi, så om selve metallet på viskerne dine fortsatt har litt spenn igjen kan du bare bytte gummien.

Og ja, nye skikkelige vindusviskere til E34 er dyre. Desverre gjelder det selv om du handler andre steder enn hos forhandler. Bosch-sett til E34 koster fort 400,- ++. Kjøpte nye i sommer jeg, tok to uker før noen jævla kråker hadde spist opp gummien på den ene. Var jeg _litt_ irritert da eller...? :grr:

hahahaha kråkene hadde spist gummi`en? :P Det er surt ass :/

Funket ikke med bare gummi, siden selve metallet hadde blitt så slapp at den ikke klarte å presse gummi`en nedpå vinduet, tror ikke den har vært skiftet noe særlig mye av forrige eiere :P

Fant en sjappe som de selger masse Hella saker, der kostet det bare 380eller noe :) Bare 100-200meter fra jæger :) Blir det skikkelig visking når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, E34 har drit sære vindusviskere... Finnes ikke på biltema

Det gjør det vell. Selv om det ikke står i katalogen så finnes det jo. Senest i forgårs var det en kar innom oss og spurte etter viskere, han hadde E34 M5, E34 står som sagt ikke i katalogen, så vi stakk ut å målte lengda. Husker ikke hva den var nå, men vi fant iallefall de rette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har som passer på Biltema ja. Finn de som er 24" (mener jeg det er). Har prøvd de, og de sugde, måtte bare bytte igjen, men kan være jeg var uheldig..

Etter at kråka/kråkene hadde spist gummien på den ene min kjøpte jeg en ny billigvisker på et kjøpesenter i Danmark, og tok gummien over på den nye Boschen. Fungerer helt flott. Selve viskeren passa ikke til bilen, men mener det var 24" lang gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...