Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Er det noen som vet om hvordan man kan få fatt i salgsbrosjyrer til E65 fra FØR faceliften?? Prøver desperat å finne noe, men har hørt rundt med en del forhandlere nå. Også med BMW Norge... No luck Spesielt brosjyren med tilleggsutstyret står høyt i kurs... Tenker da på brosjyrer i papir-form. Noen som vet råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg har alt av BMW broskyrer etter 94 og har sikkert noen ekstra eks av denne også.. skal sjekke så fort jeg får mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg har alt av BMW broskyrer etter 94 og har sikkert noen ekstra eks av denne også.. skal sjekke så fort jeg får mulighet.. Det hadde vært helt glimrende om du hadde en av disse liggende! Bare gi meg et pip om du finner noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hvorfor trenger du dette egentlig ... jeg har også en 7-serie brosjyre forresten ... Tror jeg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hvorfor trenger du dette egentlig ... jeg har også en 7-serie brosjyre forresten ... Tror jeg i alle fall Grunnen til at jeg ønsker dette, er at jeg skal kjøpe en slik bil om ikke så veldig lenge. For det første kunne jeg veldig tenkt noen flotte bilder å se på, men mest fordi jeg prøver å finne ut hva som er tilgjengelig av ekstrautstyr på denne bilen. Da kan jeg vite litt mer om hva jeg kan sette på "ønskelista" for utstyr, når jeg skal importere fra Tyskland Blir som sagt veldig takknemlig om noen klarer skaffe dette til meg! Snille sjeler bes melde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 så artig at du skal kjøpe den. En av mine favoritt-biler! hvilken Motor ? se om du finner en med Diesel V8'ern... ikke solgt så mange av dem, kanskje du kan få en litt billig ettersom den var minst populær etter 760.. trodde jeg da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 så artig at du skal kjøpe den. En av mine favoritt-biler! hvilken Motor ? se om du finner en med Diesel V8'ern... ikke solgt så mange av dem, kanskje du kan få en litt billig ettersom den var minst populær etter 760.. trodde jeg da .. Har "hørt om" denne V8-dieselen ja, men aldri sett den til salg eller på noen lister Men diesel blir det! Finner jeg en 740d, så er det veldig aktuelt, men blir trolig en 730d. Utseendemessig blir det helt sort! Rutene skal sotes helt frem, og noen 20" felger.... Sort skinn inni, og uten juletre-dekor!! Lyst å finne en med luftfjæring også, slik at jeg kan justere den slik jeg ønsker enkelt og greit Gleder meg LITT ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hvor mye har du tenkt til å bruke ? 800.000 - 1.000.000 ca? Ikke kjøp 20"!! det vil ødelegge bilens allerede stive ride. vet at det finnes mange veldig veldig fine felger til 7-serien. en egen brosjyre. De var veldig dyre men det virker som du har pengene i orden. hehe. Alpina sine 21" er jo fine da.. om du må ha neger-størrelse på sakene... men de koster jo nesten like mye som bilen da.. Ang Motor tror jeg det er et veldig fornuftig valg. Har selv samme 3,0 litern i Bilen jeg kjører... vet ikke hvordan den er i 7'ern men sikkert like bra som i min bil... vet at en fyr i det engelske bilbladet CAR har hatt en 730d som longterm- test bil. leste altid om hvordan det gikk. han var veldig fornøyd med sin bil. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Akkurat felgene kommer jeg nok til å ta litt etterhvert. Som du sier, masse fine felger til den bilen.... Får jo se hvor stort budsjettet blir på bilen, men rundt 7-800.000 tenker jeg. Har jo sett noen lekre her i landet til salgs rundt 700.000, så hadde jo håpet å at det er litt å spare på og hente en i Tyskland. Vil ihvertfall ned og kjøre bilen hjem selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hehe ja det skjønner jeg ....du vil garantert bli fornøyd... men da vet du sikekrt at det koster loads å vedlikeholde beistet .... mye skummel elektronikk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Koster å være kar ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 så sant så sant. Ikke glem Komfort-seter når du skal kjøpe deg bil. Viktig viktig.... det eneste man kan sette fingeren på er Rattet.... det ser skikkelig jævlig ut. både sportsrattet og det andre.... det er virkelig tragisk når resten av bilen er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå