BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Toppfart 327km/t, 603hk og 574Nm, felger fra 19" til 21" i sortimentet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 jæksla hissig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Må ha den, bare MÅ ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Skal på essen motor messe i morgen jeg, og der regner jeg med å få se en sånn en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Den synes æ va sykt rå. Skjønner nesten de som låner seg til fant for å realisere en slik drøm. Kan ikke være lett å forlate forhandler om lånetilbud og alt er i boks, selv om man innerst inne vet at det blir for dyrt. Noen som vet av jobb i millioninntekt klassen som er ledig. Kan alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Den var utrolig fin. Dessverre koster den det andre bruker på hus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Leiemorder.... kan du sikkert tjene ganske mye ... de trenger sikkert også en ganske rask bil... BMW sin Orginale M5 er da mye tøffere ... syns nu jeg .. men hadde ikke sagt nei takk om jeg fikk en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Enig i at originalen er penere enn denne Hamann utgaven. Peneste kit´et jeg har sett til nå må være Hartge sitt. Synes også at fargen på denne Hamann bilen var litt vel "gay" Men motor prestasjonene er det ikke noe å rynke på nesa av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Leiemorder.... kan du sikkert tjene ganske mye ... de trenger sikkert også en ganske rask bil... BMW sin Orginale M5 er da mye tøffere ... syns nu jeg .. men hadde ikke sagt nei takk om jeg fikk en Som leiemorder så må du jo ha den som firmabil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 likte felgene på dette bildet, men skulle vært gullfarget sentrum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 GREI nok bil det der... Kunne kanskje valgt ein sånn hadde eg skulle kjøpt ny bil, men hadde nok havna på Volvo istedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 GREI nok bil det der... Kunne kanskje valgt ein sånn hadde eg skulle kjøpt ny bil, men hadde nok havna på Volvo istedenfor! Drita eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Nydeleg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Hartge er flottast til no, men det var noko dyrisk med denne og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå