Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Noen her som har erfaring med Cadence Elementer? Ser Heyaudio.no selger "beast" til sterkt reduserte priser. Noen som har noe slikt? Har en E36 Coupe som det skal bli skikkelig lyd av iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 De har iallefall BEST rykte på seg. Tror det står respekt av den. Må kanskje vurdere en sånn selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Er fornøyd med mine jeg ja. Jeg har to Master Best 12". De slår veldig bra og spiller veldig høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 nå er eg desverre utsolgt for beast 12-2 og wild beast 12-2 og 12-4 det eg har igjen er beast 12-4. dette er veldig gode ellementer, har testet ett sånt ellement i ei bobble bare for gøy, og det spiller overraskende bra til og vere så billig, det er skikkelig trøkk i bassen og det er ubehagelig og sitte inne i bilen til tider. men så er dette ei bobble da og her er det veldig lett og oppnå basstrykk, det er flere kunder som har kjøpt sånne ellementer og alle er fornøyd. vertfal så eg veit omm har bare fått positive tilbakemeldinger. eg testet også kor mye juling det tålte. ellementene tåler veldig masse forvrengning og juling uten at dei blir ødelagt, det ellementet som står i bobbla har ikkje tatt skade av uvetig spilling over lengre tid, dette gjorde eg bevist da! anbefalest, det er også en god test av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ja har hørt at cadence er bra på trykk å slikt Får du inn nye elementer fra cadence? Er egentlig ikke ute etter noe som spiller med eksremt slag i bassen. Men litt finere og djupt. Du kan godt ta kontakt om du har tilbud eller har fått inn noe nytt Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Forresten, har noen vert borti CADENCE CVL-6K ? Spiller dette noe helt sykt ? Hva med kvalitet? Sammenligning med tilsvarende focal k2 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 eg kan vente litt med og fortelle ka eg meiner kanskje, det er sikkert noen her som har erfaringer med cvl. ang sub, så hørest det kanskje ut som du burde hatt en focal sub. kanskje denne FOCAL 33V2 POLYGLASS V2 NOK 2990.00 330mm (13") Bass 65mm Dobbel svingspole på 4Ohm 156mm Dobbel magnet Maks effekt: 800W RMS effekt: 400W Følsomhet (2.83V/1m): 90dB. Frekvensrespons: 30Hz-500kHz (avhengig av kasse) Beregnet for 25 til 50 liter lukket kasse men det kommer nye modeller fra cadence rett over nytt år tror eg det blir, der vil det komme masse bra regner eg med. vi skal begynne og selge ett nytt merke som heiter ground zero ganske snart, og her er det også mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 ok. Hvilken forsterker vil du anbefale? Hadde i tankene en 2kanaler til komponentsett fremme å en 2kanaler til subb bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Nå veit eg ikkje kor mye penger du har tenkt og legge i dette, men bruker du cvl 6k til frontsett har du noe som spiller siiiiinsykt høyt, og bra. da trenger du en skikkelig forsterker på dette vist du bruker denne til og drive frontsett og sub så har du en bra løsning AUDISON SRx3 2*75W +1* 340W Forsterker NOK 3790.00 3 kanals effektforsterker med delefilter viftekjøling Høypass filter front 50-220Hz trinnløst justerbart 12dB Lavpass filter sub 50-350Hz trinnløst justerbart 12/24dB RMS Effekt @13,8V 4Ohm: 2 x 75 + 250W RMS Effekt @13,8V 4/2Ohm: 2 x 65 + 315W Stabil 2 Ohm stereo / mono Signal/støy forhold (A weighed): 95dB THD @ 1KHz, 4Ohm: 0,05% RCA innganger: Front/sub L/R RCA utganger: L/R By-pass Mål (H x B x L): 49,5mm x 175mm x 424mm da er total pris på anlegget ditt 3790 +2990 +3490 =10270 dette er et anlegg som vil spille veldig bra, det er jo andre muligheter, mangen! send meg en mail! georg@hayaudio.no mvh georg hay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Har du noe å si om Helix forsterkere? Hva er det i forhold til audison? Er det like mye kraft? Eller mer high end? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå