Kenna Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hei, Har kjøpt meg en 523IA Touring nå. Men har ett problem. Bakrutevisker og vindus spyler bak virker ikke! Jeg får heller ikke lukket opp bare vinduet i bakluka. Noen tips om hva som kan være galt? Etter det jeg ser er alle sikringene iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Det kan være releene i sikrings holderen bak. Men et kjent problem er også kontaktene ved hengslingen til luken. Tror jeg ville sjeket det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenna Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Det kan være releene i sikrings holderen bak. Men et kjent problem er også kontaktene ved hengslingen til luken.Tror jeg ville sjeket det først. Finnes det noen enkel måte å komme til kontaktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Det vet jeg ikke, når jeg hadde det problemet var det fortsatt garanti på bilen. Ble da fortalt at dette var "vanlig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenna Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hmm.... Spurte på Autozentrum Gardermoen, men de hadde ingen anelse, redd det kan bli dyrt å levere den inn der for at de skal finne feilen. Noen andre som har tips/forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenna Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 På min var det ledningsbrudd i overgangen ved hengslingen luke-karosseri som nevnt over. Var visst et kjent problem mente de på verkstedet. Husker ikke akkurat hvor mye det kostet, men var ikke dyrt, og de fant det ut raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå