///Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Var og kikket på en M5 igår. Slenger med et par dårlige bilder... Flott bil! Men ville ikke valgt sølvgrå. Fikk desverre ikke prøvd den, men håper på å få gjort det en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Denne er på min ønskeliste til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Tror du at du får prøve den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tja... Mulig det. Kjenner mulig kjøper. Uansett ikke noe moro å prøve nå. Snø og dritt... Når man første får mulighet mener jeg. Alle biler er jo "spreke" nå om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Var og kikket på en M5 igår. Slenger med et par dårlige bilder...Flott bil! Men ville ikke valgt sølvgrå. Fikk desverre ikke prøvd den, men håper på å få gjort det en annen gang. Hvorfor ikke Silverstone fargen? (fargen på bilen på bildene ) Er jo en sinnsykt pen farge på E60.. Sølvgrå som du sier er vel mer i denne retningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er den her: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=6 Fargen heter Silverstone ja, men er søvgrå for meg. Jeg vet ikke, men jeg liker ikke sølvgrå. Ikke stygt selvfølgelig, men ikke fint heller... Ville hatt den i sort, eller i en mørk blåfarge som jeg har sett den i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hm..... *pirke, pirke* Silverstone fargen er jo egentlig ikke sølvgrå, men sølv metallic. BMW har en egen farge som heter "silver grey" til E60 M5, _den_ er "sølvgrå"... Men pene biler er det uansett.... Synes de lyse fargene frammhever detaljene på bilen bedre en de mørke. Men folk har jo forskjellig smak og det må de få lov til å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Sølv med svart skinn.... har sett en i sjampiss-farge.. ikke pent... også sett en i blå med Beige seter og Guffent lyst styggt pimp-treværtk.... skrekk og gru .. skjønner ikke at de lager det engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Lyse farger fremhver mørke detaljer, mørke farger fremhever lyse detaljer. Når bilen er lys går den så i ett med felgene synes jeg... Da må den i tilfelle ha sånna oksiderte felger, sånna som er litt mørkere. Treværk er hærk ja. Her er en med fargen jeg ville hatt: Sinnsykt fin den Hartge'n! SE forskjellen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Går stadig å sikler på den M5'en der. Jobber der denne uka Sinnsykt heftig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Dette er flott, men hugs, det er ikkje alle som får ta ein runde når M5'en er på tur .... Trur dette er den bilen som har vore på turne rundt til forh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Har aldri sett eller hørt den nye M5'n i virkeligheten. Men den er drømmebil nr. 1 hos meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Lyse farger fremhver mørke detaljer, mørke farger fremhever lyse detaljer. Når bilen er lys går den så i ett med felgene synes jeg... Da må den i tilfelle ha sånna oksiderte felger, sånna som er litt mørkere. Treværk er hærk ja. Her er en med fargen jeg ville hatt: Sinnsykt fin den Hartge'n! SE forskjellen da! Blir jo på en måte feil å sammenligne en Hartge bil med en original en.... Her er en Hartge i Silverstone. Synes ikke den er noe "styggere" enn den med Interlagos blue. Men for all del en pervers bil uansett farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Dette er flott, men hugs, det er ikkje alle som får ta ein runde når M5'en er på tur .... Trur dette er den bilen som har vore på turne rundt til forh. Ja, vet det er en bil som farter rundt, og mange står og glor og ingen får prøve. Men greia igår var et opplegg min svigerfar hadde på en Expert-butikk han eier. Han har også prøvd bilen privat. Mulig han skal prøve den igjen. Blir jo på en måte feil å sammenligne en Hartge bil med en original en.... Her er en Hartge i Silverstone. Synes ikke den er noe "styggere" enn den med Interlagos blue. Men for all del en pervers bil uansett farge Et valg mellom to goder egentlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 En kompis av meg som jobber på flyplassen har adgang til vip-parkeringen der har vi mang en gang gått å siklet på m5èn til Idar Vollvik Samt den trøtte Koenigseggèn då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå