Gå til innhold

E32 "M7" på Finn

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm står 3,6 og 340Hk...Stemmer jo ikke helt det da.Godkjent i vognkort står det men hva?Understellet eller motor?

Grr hater annonser hvor det står ikke send mail,er ikke dette år 2005 da?

Er det så rart da? Hvorfor bruke tid på mail da de som er seriøst intreressert ringer ? Og det er jo de seriøst intresserte som er aktuelle.

Ikke alle klarer å bruke data, selv i 2005. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm står 3,6 og 340Hk...Stemmer jo ikke helt det da.Godkjent i vognkort står det men hva?Understellet eller motor?

Grr hater annonser hvor det står ikke send mail,er ikke dette år 2005 da?

Er det så rart da? Hvorfor bruke tid på mail da de som er seriøst intreressert ringer ? Og det er jo de seriøst intresserte som er aktuelle.

Ikke alle klarer å bruke data, selv i 2005. :roll:

Er ikke helt enig der gitt.man kan vel være seriøst interessert selv om man sender en mail.Selv har jeg vært ofte på biljakt de siste årene hehe og ofte ønsker jeg kanskje bare ett eller to svar på spørsmål i en annonse.

Og da sender jeg gjerne en mail,får jeg da et positivt svar tilbake kan det hende att jeg er seriøst interessert i bilen.

Vedkommende har jo lagt inn annonsen så litt peiling på data har han sikkert,men det trenger ikke være selger som har gjort det da...

Jeg tenker ikke spesiellt på denne annonsen,men om man ikke ønsker å kommunisere på mail så får heller selger unnlate å ha med en e-post adresse i annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...