Gunnar Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=6&tot=81 Ser ut som en morsom bil! Er jo samme setupen som eks-presidenten/redaktøren i BMWCCN har i sin E32. Går unna med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 haha jeg har sett det jeg også ... teoretisk sett .. .er det et dumt kjøp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Ja løp å kjøp! den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg så en sånn på BMW treffet på Vålerbanen i sommer. Stod "M7" bakpå bagasjelokket Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hmm står 3,6 og 340Hk...Stemmer jo ikke helt det da.Godkjent i vognkort står det men hva?Understellet eller motor? Grr hater annonser hvor det står ikke send mail,er ikke dette år 2005 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 dust å skrive M7 når det aldri ble laget noen.... samme med M8... ble vel laget èn... men aldri for kunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hmm står 3,6 og 340Hk...Stemmer jo ikke helt det da.Godkjent i vognkort står det men hva?Understellet eller motor?Grr hater annonser hvor det står ikke send mail,er ikke dette år 2005 da? Er det så rart da? Hvorfor bruke tid på mail da de som er seriøst intreressert ringer ? Og det er jo de seriøst intresserte som er aktuelle. Ikke alle klarer å bruke data, selv i 2005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 det er faktisk sant mange gammle folk som ikke kan en dritt.... Bestemoren min kan ikke engang Skru på Tv'n min når hun er på besøk. det er èn knapp... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 ....nei dette vart for "uorginalt". Bilen var fin nok, men vart eit eller anna som ikkje stemte med den motoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Seriøst Ove?! Finnes det noe som ikke kan stemme med en M5-motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Se di bremsene!!! som det ikke er kalipper på.. :s Ops min største glipp i historien, såg ikje at sommardekka sto foran vinterdekka.. off JA JEG ER FLAU!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hmm står 3,6 og 340Hk...Stemmer jo ikke helt det da.Godkjent i vognkort står det men hva?Understellet eller motor?Grr hater annonser hvor det står ikke send mail,er ikke dette år 2005 da? Er det så rart da? Hvorfor bruke tid på mail da de som er seriøst intreressert ringer ? Og det er jo de seriøst intresserte som er aktuelle. Ikke alle klarer å bruke data, selv i 2005. Er ikke helt enig der gitt.man kan vel være seriøst interessert selv om man sender en mail.Selv har jeg vært ofte på biljakt de siste årene hehe og ofte ønsker jeg kanskje bare ett eller to svar på spørsmål i en annonse. Og da sender jeg gjerne en mail,får jeg da et positivt svar tilbake kan det hende att jeg er seriøst interessert i bilen. Vedkommende har jo lagt inn annonsen så litt peiling på data har han sikkert,men det trenger ikke være selger som har gjort det da... Jeg tenker ikke spesiellt på denne annonsen,men om man ikke ønsker å kommunisere på mail så får heller selger unnlate å ha med en e-post adresse i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Myyyye komfort og nok trekk kraft i den der... Ypperli familiebil til en god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Seriøst Ove?! Finnes det noe som ikke kan stemme med en M5-motor? ...forstår kor du vil, og på det spørsmålet så vert sikkert svaret nei Kanskje det var tittelen på tråden som vippa meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå