Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6702431&sid=9acZPgNu5673184&pos=31&tot=52&page=2 Blir det bedre en dette ... kanskje om det var 2003 mod med v8'ern.... (540).. men ellers... veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 beauty! jeg er normalt en 3-serie fan,men kunne godt ha rulla rundt i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Bilen var fin den, men skjønner ikke helt vitsen med tråden, det er en kliss strøken nokså vanlig bil, det er sant, men tenk hvis alle skulle postet alle bilene de likte på forumet? Begynner å bli overflod av unødig poster her, også offtopic, ser bare ikke helt vitsen i alle... Bilen har forresten bare rullet 5 tusen mindre enn min E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Haha, jeg la først nå merke til at du skrev "rulla rundt i denne", jcvold. Jeg trodde det sto knulla først. Men regner ikke med du hadde hatt noe imot det heller! Anyways, meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 vel. om vi summerer opp alle de gangene folk har lagt ut idiotiske tråder om stygge E30'er fra helvete så tror jeg at man må ha lov til å legge ut denne også. dette er en Spesiellt fin E39. derfor tråden ble laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 E39'en var fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Gunnar kjenner jeg til, han har alltid hatt fine BMWer...fra Tønsberg han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Stemmer det Dr_s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Nydelig den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Haha, jeg la først nå merke til at du skrev "rulla rundt i denne", jcvold. Jeg trodde det sto knulla først. Men regner ikke med du hadde hatt noe imot det heller! Anyways, meget pen bil! hehe,jeg er med på begge deler,men nå er vist bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Nydelig bil. Jeg syns nå at denne tråden er på sin plass. Jeg begynner også å bli lei av alle disse trådene om E30, som for meg er en altfor gammel bil. Greit nok at de er fine, kule, tøffe osv, og at E30 er noe for seg selv og sikkert har sin store fanskare, men når det kommer slike smykker som denne bilen her, er det fint om noen deler det. Jeg ble vel forresten Kaptein nå.... Captain Jack Straw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hehe,jeg er med på begge deler,men nå er vist bilen solgt Hmm..kanskje den er solgt til ei dame!? Da har du fortsatt sjansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Bilen var dødsfet! Sort med beige skinn er sykt fint på E39. 2,8 liter, steptronic, xenon +++ DIGG! Og håkon: legg ut flere linker hvis du finner fete E39'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Bilen var dødsfet! Sort med beige skinn er sykt fint på E39. 2,8 liter, steptronic, xenon +++ DIGG!Og håkon: legg ut flere linker hvis du finner fete E39'er. Ja den var dritkul, men jeg liker fortsatt ikke trelister i interiøret. Må være børsta alu der, eller sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg mener at på en femmer og syver er det fint med trelister. Det ser ut som det er Høyglanset Edeltre Vavona på den i annonsen. I treserien synes jeg det er finest med aluminium eller cube-design lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå