bmwdude Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Heisann,. kom over et e30 karosseri strøknt å greit.. Noe som jeg kunne ha bygget opp så fort e36n er ferdig.. Men jeg har hørt at d er halt andre vinkler på fjørbeinene på grunn av dempertårnene, de står helt rett på ix, og at man må bytte en hus med deler.. Va kan jeg gjøre for å bygge denn om til bakjuls trekk, jeg orker ikke å sjøte bilen, er d kansje like greit å kjøpe meg et bakjuls karosseri til e30!! Eller kan dette bygges om greit? Mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 med tanke på jobben hadde jeg heller gått for et vanlig e30 karosseri . vanlig travers passer heller ikke på ixen. det karosseriet du vet om er det norsk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg tror d skal være norsk ja... Kanej like greit å få tak i et nytt karosseri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå