Even Tveter Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 Hei, har en Bmw E-39 97mod, også vill jeg få inn ny forsterker, sub osv. Men jeg har tv/navi/ (compjuteren) også lurer jeg på hvor man kan koble til en forsterker, om man kan, kan ikke? Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 det går an og koble forsterker til dei høytaler utgangene på navien vist det ikkje er linjeutganger på den. eg er usikker men tror det er 4 høytalere i bilen din, skal du bruke orginal høytalerene? eller skal du erstatte med noen andre og bedre? eg veit det er mangen som har gode erfaringer med focal 130v2 i denne bilen. dei koster 2490 inkl frakt. send meg en pm vist det er mere du lurer på, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN_ur_DREAMs Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Kjøp noe som heter Sloc å koble på høytaler ledningene. Den gjør om høytalersignalene til "subsugnal". Så kobler du phonoplugger mellom sloc'en og forsterkeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå