Ettertenning Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 hei eg lurte på om det var noen her som viste kor eg kan finne en omega lotus motor til en kammerat, helst i tyskland eller anna utland der det er billig. den skal sitte i en opel omega 3000 89 modell. trur dette skal passe ganske bra eller tar eg heilt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Motor og slikt passer vet jeg. men skal du ha i 6 trinns Zr1 kassen (noe du bør ha) så vil du få ett problem. Omega lotus'en ble laget med større torpedorum for å få plass til denne kassen. Og med 377 hk originalt vil jeg anbefale en bedre drivelinje enn en 89mod 3000 12v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 ok interesant, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 er det noen som har linker til tyske sider som selger motorer osv ein plass der eg kan finne ein slik motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Ble vel bare produsert en 950 stykker av denne bilen så jeg tror du vil få problemer med å få tak i en slik motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 er klar over det! men det er vel lov og vere optimist da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adaptec Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg kan bygge en slik motor til deg i stedet. Det er snart enklere enn å finne en brukt. Du kan sende meg en PM eller mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå