Gå til innhold

Sentral lås

Skogen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om no relè, eller hvor det sitter. men på bilen min er det slik at hvis døren ikke helt igjen, så låser den seg opp igjen med en gang. så da kan det muligens være dørbrytern som er gåen? den skal jo registrere om døra er åpen eller lukket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørbrytern sitter helt bakerst i dørken, rett ved siden av det klistremerket hvor det står hvilket lufttrykk det skal være i dekka osv mener jeg, litt dårlig forklart men. er en liten gummibelagt tapp som kan dyttes inn. så prøv å dytt den helt inn, så låser du bilen. hvis det ikke funker er det nok dørbrytern som er kake. veldig enkelt å bytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørbrytern sitter helt bakerst i dørken, rett ved siden av det klistremerket hvor det står hvilket lufttrykk det skal være i dekka osv mener jeg, litt dårlig forklart men. er en liten gummibelagt tapp som kan dyttes inn. så prøv å dytt den helt inn, så låser du bilen. hvis det ikke funker er det nok dørbrytern som er kake. veldig enkelt å bytte

Ikke alle e36 som har den der.. på min er den innebygget i selve håndtaket et sted.

Jeg tror heller ikke låse problemene dine skyldes denne i det hele tatt.

Det som du beskriver er et kjent problem og skyldes oftest enn defekt "låsemotor" eller ledningsbrudd et sted. Sjekk ledningene som går inn i bagasjeroms luka,der pleier det å bli brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å låse bilen i det hele tatt? Låsen har en slik mekanisme at viss eine døra ikkje blir låst, så hopper den opp igjen for å fortelle deg at noe er galt..hos meg er det tanklokklåsen som ikkje blir låst, må da låse 2 ganger for å låse bilen..så sjekk at alt blir låst! Alle dører, bagasjerom og tanklokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...