opusx Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 vifta i cupèn har fire nivåer. og når jeg regulerer de to laveste funker det som det skal. men, når jeg skal opp på nivå 3 og 4 skjer det ingenting.. men, så slår det plutselig inn og ut igjen, som det selv føler for :/ hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Vifta i min E34 fungerer nå kun på trinn 4. I det siste har den fungert på alle trinn bortsett fra at den av og til falt ut på trinn 3 men nå er alle døde bortsett fra 4 Sorry for at jeg ikke har noe svar til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Vel, jeg henger meg på da min kun fungerer på trinn 4. Jeg vippet den ut for en tid tilbake for å titte men bare dunket litt i den å satt den tilbake. Etter det fungerte 1,2og3 til tider litt frem og tilbake men nå fungerer bare 4. igjen. Fikk vite at det er motstandsplaten? ihvertfal den skiva bak på bryteren som er gåen og må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Er nok viftemotstanden ja. Koster ikke mye å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå