320it Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg er litt plaget med svak vibrasjon i rattet. lurer på om det kan være pga slakke i tannstang? vet jeg har det.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 ubalanse i hjula? hardy koblinga di? forstillinga di? bremseskivene? mange forskjellige årsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Sjekk som sagt: Bremseskivene Ubalanse i hjul (evt. knekt sentering vis alu) Foringer styrestagene (kulene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 men det har altså ingenting å si om det er litt slakke i tannstanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 skjelving i ratte= vanlig bmw problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Byttet bremseskiver på gammle E39 520 så var ristigen borte.... hadde noe heftige vibrasjoner i min E60 utpå sommeren i år.. trodde noe ar alvorlig galt... men så ar det bare dekkene som var slitt ...sjekk dette også .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg merket også risting i rattet på min og der var det felgene som måtte rettes, noe som ble en dyr affære... Som mange sier her så kan det være mange grunner til ristinga.. Derfor vil jeg påstå at hvis det ikke er store vibrasjonene så er det ikke verdt å fikse nå, men heller ta det når de slitne delene er enda mer slitt så det er lettere å se hva du må skifte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå